Koszty wysyłki

Koszty wysyłki

  • Klient może wybrać nastepujące formy dostawy zamówionego towaru:
    • dostawa towaru przez firme transportową pod wskazany w zamówieniu adres
    • dostawa przez transport sklepu pod wskazany w zamówieniu adres
    • odbiór własny,
  • Ponieważ nasze produkty w większości przypadków dostosowywane są pod względem obić oraz rozmiarów do potrzeb Klientów, dlatego nie mamy zbyt dużego asortymentu w magazynach. Przeciętny czas oczekiwania na meble wynosi 4-6 tygodnie. Jesli dany towar jest w magazynie, zamównienie realizowane jest w terminie do 7 dni. Wszystkie pozostale produkty poza meblami wysyłane są terminie nie dluższym niż 7 dni.
  • Firma zastrzega sobie prawo do zmiany czasu dosatwy z powodów od niej nie zaleznych, dokonujacy zakupy bedzie wówczas o tym poinformowany droga mailowa lub/i telefoniczna. W przypadku wydlużenia czasu dostawy Kupujacy ma prawo do kasacji zamówienia.
  • Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakość i kompletność dostawy. Zaniechanie tej czynności może spowodować utrate roszczeń z tytulu szkód transportowych oraz kompletności dostawy. Dostawa nie obejmuje wnoszenia do budynku, o ile nie uzgodniono innych warunków dostawy.
  • W trakcie realizacji zamówienia w Zoii Design, każdy Zamawiajacy informowany jest o koszcie transportu. W przypadku braku akceptacji kosztu transportu należy poinformowac Zoii Design o rezygnacji z zamówienia lub zmianie sposobu odbioru na odbiór własny.
  • Informacje dotyczące kosztu transportu można również uzyskać, wysyłajac zapytanie odnośnie danego produktu lub e-mail na adres info@zoiidesign.pl
  • Nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartosc w obecnosci spedytora. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póz. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególnosci spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawe do uznania reklamacji.
  • Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwila pokwitowania na Nabywce przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko zwiazane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.